- In een wereld die steeds sneller verandert, moeten bedrijven en organisaties continu alert blijven om hun positie te behouden of te versterken. Dat betekent veranderen en/of groeien.
- Een geslaagd groei- of verandertraject hangt samen met de betrokkenheid en de medewerking van mensen.
- 1 op 2 verandertrajecten in bedrijven verloopt niet zoals gepland. De belangrijkste oorzaak hiervoor is een mank lopende communicatie.
- Bedrijven die op een efficiënte en effectieve manier omgaan met hun communicatie (intern en extern) halen bijna 50% meer rendement.
- In 75% van de bedrijven is er sprake van 'bedrijfsblindheid', hetgeen impliceert dat dingen over het hoofd gezien worden.
- 45% van innovaties worden niet aangegeven door eigen medewerkers maar door externen.
Bedrijven hebben er dus baat bij om een beroep te doen op een externe sparringpartner (of klankbord) die hen helpt bij het vertalen van hun bedrijfsdoelstellingen naar concreet operationeel beleid. Met meer dan 25 jaar praktijkervaring in huis (bottom-up) kan buroplus deze rol spelen. De doelstellingen van onze klanten zijn onze leidraad. We helpen onze klanten de juiste strategische keuzes te maken én te implementeren.
Een vertrouwensrelatie met onze klanten is een noodzakelijke basis.
Running sneakersGifts for Runners